Nabór wniosków o dotację na realizację inwestycji w 2024 r. rozpoczyna się 1 września 2023 r. i trwa do 31 marca 2024 r.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Dodatkowe informacje, wnioski i dokumenty dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Zobacz też: warszawa19115.pl
Pamiętaj!
Wnioskodawcą może być jedynie podmiot (m.in. osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, osoby prawne, przedsiębiorcy) posiadający udokumentowane prawo do dysponowania nieruchomością w celu realizacji inwestycji.
Za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Urzędu m.st. Warszawy.
Rozpoczęcie realizacji inwestycji, w tym ponoszenie wydatków, nie może nastąpić przed zawarciem umowy o udzielenie dotacji.
Wniosek o udzielenie dotacji należy złożyć w:
- Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy (dowolny WOM), lub
- Kancelarii ogólnej Urzędu al. Jerozolimskie 44, lub
- Biurze Ochrony Środowiska, pl. Bankowy 2 (Błękitny Wieżowiec), XIV piętro p.1409
albo przesłać pocztą na adres:
Urząd m.st. Warszawy
Biuro Ochrony Środowiska
Aleje Jerozolimskie 44
00-024 Warszawa
Za datę złożenia wniosku uznaje się datę wpływu wniosku do Urzędu m.st. Warszawy.
Kontakt telefoniczny do Biura Ochrony Środowiska:
22 44 32 519
22 44 32 586
22 44 32 574
22 44 32 592
22 44 32 567
22 44 32 535
Umów się!
Jeśli Twoja wizyta w urzędzie jest konieczna (np. z uwagi na podpisanie umowy o udzielenie dotacji), umów się telefonicznie lub mailowo z pracownikiem Biura. Zostaniesz poproszony o przyjście w konkretnym terminie i zaczekanie na urzędnika w wyznaczonym pomieszczeniu.